woensdag 4 maart 2015

Laat de winter maar weer komen

Ik voel me als een kind in een snoepwinkel. Vanochtend weer een hoop hobbyspulletjes gehaald. Straks weet ik gewoon niet waar ik aan moet beginnen; ga ik breien, haken,borduren, sieraden maken of gewoon lekker knutselen: ik heb van alles gekocht voor de lange winteravonden.
Inmiddels zijn er al drie verhuisdozen met hobbyspullen ingepakt en dan nog alle verschillende soorten breigaren die ik heb gekocht.

De komende weken gaan we nog wat inslaan want we weten niet of en waar we in Zweden zo goedkoop dit soort hobbyspulletjes kunnen kopen..... In ieder geval kan ik de komende jaren wel vooruit. Lang leve de Action en de Wibra!



**************************

Maar we gaan toch eerst maar genieten van het voorjaar, de zomer en de herfst. Nog net geen vier weken meer te gaan; het gaat wel erg snel. Dick knapt al aardig op; hij kan redelijke stukken lopen maar moet daarna wel even plat. We gaan er vanuit dat hij over een paar weken weer goed is opgeknapt, en dat moet ook wel want eh.... er moet nog ingepakt worden, en we moeten de caravan nog halen en inrichten.

Nu maar hopen dat we geen belangrijke zaken gaan vergeten. De auto gaat nog voor de keuring en, niet vergeten..... de zomerbanden moeten er ook weer onder én Dick moet nog een nieuwe ID-kaart halen. En dan nog de hele papiermassa..... gelukkig kan heel veel via internet.

**************************

Geen opmerkingen: